Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. zamknij

Regulamin sklepu internetowego focalpoint.pl

I. Informacje o przedsiębiorcy.

Sklep internetowy działający pod adresem www.focalpoint.pl, prowadzony jest przez MALTRANS Tomasz Pachnik i jest własnością Sprzedawcy.


Dane adresowe:

Tomasz Pachnik prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Maltrans Tomasz Pachnik z siedzibą w Sulejówku przy ul. Konopnickiej 25, zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Sulejówek pod numerem 5546 , REGON: 140263449, NIP: 9521888346

Dane adresowe:

Maltrans Tomasz Pachnik
ul. Konopnickiej 25
05-071 Sulejówek

Email: sklep@focalpoint.pl

II. Założenia ogólne.

1. Sklep focalpoint.pl jest sklepem internetowym, prowadzącym sprzedaż detaliczną i hurtową produktów wyposażenia wnętrz, w tym oświetlenia, mebli, tekstyliów, zastawy stołowej i dodatków za pośrednictwem sieci Internet.

2. Złożenie zamówienia w sklepie focalpoint.pl jest równoznaczne z oświadczeniem, iż Kupujący zapoznał się i akceptuje regulamin sklepu focalpoint.pl

3. Na stronach sklepu focalpoint.pl zamieszczone są informacje, które nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Dane produktów, ich opisy oraz ceny stanowią jedynie informację handlową. Zamówienie składane w języku polskim na stronie focalpoint.pl jest rozumiane jako oferta kupna określonego produktu, na warunkach podanych w opisie danego produktu.

4. Ceny wszystkich produktów widoczne na www.focalpoint.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki, których wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.

5. Kupujący może składać zamówienia w sklepie internetowym focalpoint.pl przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, z wyłączeniem czasu, kiedy strona internetowa z uwagi na przerwy konserwacyjne lub z innych przyczyn technicznych, nie może być wyświetlana.

6. Warunkiem realizacji zamówienia na produkty zamieszczone na stronach sklepu focalpoint.pl jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia. Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych i pełnych danych osobowych, tj. imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail.

7. Płatności z tytułu zamówień składanych w sklepie internetowym focalpoint.pl mogą być realizowane przez Kupującego w następujący sposób:

  • przelew krajowy na konto bankowe focalpoint.pl – przelewając pieniądze bezpośrednio na konto: Bank Polska Kasa Opieki S.A. 13 1240 2148 1111 0000 3033 3792,

  • Płatność przy odbiorze.

8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie sklepu, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami Kodeksu Cywilnego oraz innych przepisów prawa.

9. W wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu kupujących, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Kupujący zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.

10. W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Kupujący zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.

11. Do każdego zakupionego towaru dołączony jest paragon fiskalny lub faktura VAT. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Kupującego.

III. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia.

1. Dostawy towarów realizowane są jedynie na terenie Polski.

2. W przypadku przesyłki opłacanej przy odbiorze, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku płatności online, zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.

3. Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska – przewidywany czas dostawy to jeden dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 5 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia.

IV. Koszt dostawy.

1.Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.
2.Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu płatności, wagi i gabarytów przesyłki oraz
wartości zakupionych produktów:
- Przesyłka kurierska o wadze do 30 kg, opłacona przelewem bankowym: 18zł
- Przesyłka kurierska o wadze do 30 kg, za pobraniem: 23 zł
- Przesyłki mebli (duże gabaryty) są wyceniane indywidualnie po otrzymaniu zamówienia
- Odbiór osobisty w magazynie Sprzedawcy: 0zł
3. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

V. Odstąpienie od umowy.

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz.827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Celem zachowania terminu należy wysłać do Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu.

2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia produktu do Kupującego ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę oraz bezpośrednich kosztów zwrotu towaru, czyli odesłania towaru do Sprzedawcy), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.

3. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu.

5. Towar należy odesłać na adres: Maltrans ul. Konopnickiej 25 05-071 Sulejówek, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

6. Kupujący jest zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

7. Zwracany towar nie może być używany, Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

8. Opakowanie i sposób wysyłki zwracanego towaru, musi bezwzględnie odpowiadać właściwościom produktu i być przystosowany do bezpiecznego transportu, nie naruszającego cech fizycznych towaru ani oryginalnego opakowania.

9. Kupujący może zrezygnować z całości zamówienia, do momentu, gdy towar nie został jeszcze wysłany, kontaktując się telefonicznie ze Sprzedawcą. Sprzedawca zwraca niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania rezygnacji z zamówienia, wszystkie dokonane przez Kupującego na rzecz Sprzedawcy płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do Kupującego.

VI. Reklamacje.

1.Każdy produkt kupiony w sklepie focalpoint.pl może być reklamowany, zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Kupującemu, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.

2. Po rozpatrzeniu uzasadnionej reklamacji, złożonej w terminie określonym w Kodeksie cywilnym, Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany zakupionego towaru na inny, pełnowartościowy. W przypadku wyczerpania stanów magazynowych, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrócenia kosztów transakcji lub zaoferuje inny produkt dostępny w sklepie internetowym.

3. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę reklamacji oraz reklamowanego towaru.

4. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, reklamowany towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu, należycie zabezpieczony do transportu, pod adres:

Maltrans

ul. Konopnickiej 25

05-071 Sulejówek.

5. Przesyłki za pobraniem nie są akceptowane i nie zostaną odebrane przez Sprzedawcę.

6. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, Kupujący otrzyma informację o niezasadności reklamacji, towar zostanie odesłany do Kupującego.

7. Dostawa towaru następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej. Kupujący ma obowiązek w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki, a w przypadku uszkodzeń, sporządzić wraz z kurierem protokół szkody. Protokół szkody należy dołączyć do reklamacji i przesłać Sprzedawcy.

VII. Ochrona danych osobowych.

1. Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.

2. Składając zamówienie Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie swoich danych osobowych w bazie danych firmy Maltrans Tomasz Pachnik z siedzibą w Sulejówku.

3. Powierzone dane osobowe są przechowywanie przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymogami określonymi w obowiązujących w Polsce przepisach prawa.

4. Kupujący ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz poprawek, a także usunięcia z bazy danych.

5. Dane osobowe są wykorzystywane przez Sprzedawcę wyłącznie do realizacji zamówień oraz w celach promocyjnych, ale pod warunkiem uzyskania na to wyraźnej zgody Kupującego.

6. Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim.