Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. zamknij

Oto kilka wskazówek, które ułatwią Ci przejść przez proces reklamacji.

- Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Zwykle czas gwarancji trwa 2 lata.

- Skontaktuj się z nami (często okazuje się, że nasi pracownicy potrafią pomóc rozwiązać problem bez rozpoczynania procedury reklamacyjnej).

Tel. 661 107 959

- Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność produktu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.

- Wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij do nas wraz z reklamowanym produktem na adres:

Maltrans

ul. Konopnickiej 25

05-071 Sulejówek

Z dopiskiem REKLMACJA

- Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć do naszej firmy dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód.

- Reklamacje na piśmie można składać za pośrednictwem poczty e-mail na adres sklep@focalpoint.pl z dopiskiem Reklamacja.

- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Maltrans dostarczyć wadliwy towar. Pamiętaj jednak, że nie przyjmujemy paczek obciążonych opłatą za doręczenie przesyłki. Wszelkie rozliczenia następują po rozpatrzeniu reklamacji.

- Dział reklamacji rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

Aby pobrać formularz reklamacyjny kliknij tutaj.