Brak produktów
ZMIANA, REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1 Klient może zrezygnować lub zmienić całość zamówienia, do momentu, gdy Towar nie został jeszcze wysłany, poprzez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta, które jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 – 16:00 (nr telefonu 661 107 959 opłata według stawki operatora). MALTRANS zwraca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia rezygnacji, wszystkie dokonane przez Klienta na rzecz MALTRANS płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Klienta.
2 Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w ciągu 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. W przypadku umowy, która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części.
3 Do zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu, jak również dostępnego na stronach Sklepu Internetowego – Formularz-Odstąpienie.
4 Oświadczenia o odstąpieniu od umowy w Sklepie Internetowym mogą być składane na piśmie (na adres Maltrans ul. Konopnickiej 25, 05-071 Sulejówek) lub za pomocą poczty elektronicznej {adres e –mail: sklep@focalpoint.pl} lub osobiście w siedzibie firmy.
5 Maltrans przesyła niezwłocznie za pomocą poczty elektronicznej Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego drogą elektroniczną.
6 Maltrans zwraca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez Klienta na rzecz Maltrans płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Klienta. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
7 Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposoby zapłaty jakiego użył Klient, tj. na rachunek bankowy, z którego został dokonany przelew za Towar lub na rachunek bankowy powiązany z karta płatniczą lub kredytową, za pomocą której dokonano płatności za Towar. W razie, gdy Klient zapłacił za Towar gotówką przy odbiorze, to zwrot płatności następuje na wskazany przez Klienta za pomocą formularza e –mail numer rachunku bankowego, co nie wiąże się dla Klienta z żadnymi kosztami i wymaga wyraźnej zgody Klienta.
8 Klient ma obowiązek zwrócić towar Maltrans lub przekazać go osobie upoważnionej przez Maltrans do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
9 Maltrans może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10 Towar należy przesłać na adres: Maltrans ul. Konopnickiej 25, 05-071 Sulejówek lub dostarczyć osobiście wraz z fakturą VAT lub innym dokumentem potwierdzającym nabycie Towaru w Sklepie Internetowym.
11 Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
12 Maltrans przyjmuje jedynie zwroty towaru nie używanego przez konsumenta , nie noszącego śladów zniszczenia i wyłącznie w oryginalnym opakowaniu.
13 W przypadku nie spełnienia norm punkt 12 Maltrans może odmówić przyjęcia zwrotu towaru oraz zwrotu należności dla konsumenta.
Aby pobrać formularz zwrotu kliknij tutaj.